
20.02.25
מאת | גילי לוינשטיין
הכותבת בעלת חברת יעוץ , פרסום ויחסי ציבור למותגים מתחום הלייף סטייל מרצה ויועצת עסקית. רואה כשליחות להעביר את הנסיון והמקצועיות שלי הלאה לבעלות עסקים.
שיתוף המאמר:
התמודדות עם משברים
מלחמה, קורונה... בואו נדבר על משברים
אנחנו חיים במדינה שהמציאות שלה הפכפכה
וזה יוצר אתגרים רבים לבעלי העסקים, גם עסקים המוגדרים כ׳קטנים׳ במונחי ממשלה אך הם מושקעים במאות אלפי שקלים אם לא מיליונים ומעסיקים עובדים רבים,
בשנת 2020 הקורונה עשתה פוס בתקופה הכי הכי בשנה – ערב פסח ויצרה המון בלבול
המלחמה ב2023 הנמשכת לצערנו עד היום מחייבת בעלי עסקים לצאת מאזור הנוחות הידוע שלהם ולנקוט בצעדים חדשים בעולם השיווק:
• לפתוח אפיקים חדשים לקהלי יעד שלא חשבו עליהם עד היום
• ליצור דרכי הגעה אליהם מהבסיס
• קטלוג או אתר מכירות און ליין
• הפצה: פרסום בפרינט בצורה חדשה ובאון ליין, מיילים, ווסטאפ ועוד
• חשוב להבין שהופכים ממכירה פיזית למכירה טלפונית/און ליין ולכן מי שמופקד על המענה הטלפוני/מייל/ווטסאפ חייב להיות איש מכירות שמוכשר למכירות שהם לא פיזיות
• לבחון אופציות לשיתופי פעולה מקוריים – כוח מביא מכירות
כללי הזהב להתמודדות עם תקופות משבר הם:
• לפתח את שריר הגמישות, הספונטניות והיצירתיות
• להמשיך עם שימור הלקוחות וליצור מהם מועדון לקוחות ,
• לטפח את אפיק המכירות הטלפוניות והאון ליין שמגדיל את קהל הלקוחות
• להמשיך כל הזמן לשאוף קדימה להתפתח ולצמוח .
• לזכור שהכל מדויק לנו וחלק מהתוכנית האלוקית
מסיימת עם הודיה לבורא עולם על כל הטוב שהוא סובב אותנו ועל כך שאתגרים הופכים אותנו לטובים יותר , תזכרו ש"הבוס שלי הוא: אלוקים"
להצטרפות לקבוצת ווטסאפ שקטה המחברת בין עולם העסקים לעולם האמונה והביטחון הצטרפו כאן
ליצירת קשר: האתר שלי