
30.02.25
מאת | אילנית מלכיאור
הכותבת מומחית למיתוג עסקי, מלווה יזמים, רשויות מקומיות וגורמי מדיה בארץ ובעולם. מומחית בעלת מוניטין בארץ ובעולם. מנטורית ומאמינה גדולה בכוח נשי וביכולת לחולל שינוי.
שיתוף המאמר:
בין מיתוג אישי למיתוג עסקי
יציאה לשוק העבודה…
יציאה לשוק העבודה הוא צעד משמעותי ופניה לעבר עתיד שמגדיר את הזהות המקצועית ,ובמילים אחרות את המותג שלך…
"אם את לא בונה את המותג שלך, מישהו אחר יבנה אותו בשבילך."
מיתוג בעיני או הכלי התודעתי בו את משפיעה ומושפעת על הדרך בה רואה אותך האחר.
מיתוג אישי:
1. קשורה בהגדרת הזהות הייחודיות הכישורים והערכים שכל אחת מכן מביאה איתה למקום העבודה
וזו הדרך שבה המעסיקים והקולגות לעבודה יתפשו אותך וזו גם תהיה נקודת ההתייחסות אליך בעתיד.
2. אותנטיות מילת מפתח, המיתוג האישי שלך צריך לשקף את מי שאת, מחובר לעולם הערכים הפנימי שלך.
במיתוג עסקי עליך לפעול:
1. הבנת השוק בו את פועלת מי הם המתחרים, מה הם מציעים ואילו בעיות הם פותרים?
2. בהירות במסר
3. ודאי שהמוצר או השירות שאת מציעה ברור. מה היתרון שלך על פני המתחרים? איך את מתכוונת לשרת את הלקוחות שלך?
בעולם העבודה של היום יש חשיבות וקשר בין המיתוג האישי והמיתוג העסקי בין אם זה העסק הפרטי שלך או שזו חברה שבחרת להצטרף אליה:
1. מצאי את האיזון בין מיתוג אישי למיתוג עסקי. המיתוג האישי שלך יכול לתמוך במיתוג העסקי שלך ולהפך.
2. התמדה מיתוג הוא תהליך מתמשך.תהיי עקבית במסר ובנוכחות שלך לאורך זמן.
3. גמישות: תהיי מוכנה להתאים את המיתוג שלך בהתאם לשינויים בשוק העבודה.
מיתוג אישי נבנה מתוך ערכים,
הערכים הם אלו שיניעו אותך לפעולה נכונה ויגרמו למעסיק לסביבת העבודה או למשקיעים שלך להיות מחויבים אליך ולעבודה שלך.